بی کمپلکس

هذا مقام المستوحش الفرق...

بی کمپلکس

هذا مقام المستوحش الفرق...

مناجات نومه(٣)

شنبه, ۸ آذر ۱۳۹۳، ۰۸:۰۲ ب.ظ

ربنا اتنا فی الدنیا حسنه و فی الاخره حسنه و قنا عذاب النار....خدایا شما انقدر مهربونید که آتیش رو قبل از رسیدن من که یه آدم سرما خورده هستم این جا گذاشتید که بدتر نشم...دمتون گرم...دمتون گرم...پس بذارید ازتون بخوام...خدایا کلا بگم یه کلام...خدایا من کلا حالیم نیست... خدایا همه ی شواهد نشون می ده که من آدم عقل مندی نیستم...خدایا به قرآن همشم این طوری نبوده که کلا اصلا نخوام آدم باشم..نه...خدایا من خودمم از دست خودم عصبانیم...خودم از دست خودم عصبانیم...خلاصه لطفا خدایا یه کاری کنید من معنی کارامو قبل از این که انجامشون بدم بفهمم...بالاخره خدایا ما هم بندتیم، دوست داریم بفهمیم...اللهم صل علی محمد و آل محمد....

...وضعیت سفید، حمید نعمت الله...

.

.

.

پ.ن: پر نقش تر از فرش دلم بافته ای نیست..از بس که گره زد به گره حوصله ها را...خودتان با صدای علیرضا قربانی بخوانید لطفا...

۹۳/۰۹/۰۸
ف.ص