بی کمپلکس

هذا مقام المستوحش الفرق...

بی کمپلکس

هذا مقام المستوحش الفرق...

ضد(۷)

پنجشنبه, ۳۰ بهمن ۱۳۹۳، ۱۱:۵۸ ق.ظ

تصویر نمادین ماه آذر، قوس یا کمان است، پیکری با نیم تنه ی مردی چشم بادامی است که کمان دار است و آسمان را هدف گرفته و نیمه دیگرش پایین تنه ی یک اسب است..همین ترکیب متفاوت نشان از تضاد دارد..توی طالع بینی ها نوشته کمان نماد رک گویی است و اسب نماد خویشتن داری و نجابت!

می دانم آدم پدر و مادر دارد و پدر و مادر آدم یک دنیا ژن دارند که یک دنیا رویشان خواص و خصوصیت و خاصیت هست و می دانم که ژن ها می رسند به ما و ژن ها خودخواهند و ما را شبیه خودشان می کنند و همه ی این ها را علم ثابت کرده اما من دلم می خواهد این طوری فکر کنم که برای من سخت است که بدون تضاد باشم چون تحت نفوذ کمان و اسب دو نماد متضادِ ماه قوس به دنیا آمده ام...

.

.

پ.ن: من می خواهم خودم باشم..خیلی خودم باشم...با همه ی این تضادها..حالا هر کس هم هرچه می خواهد بگوید!

۹۳/۱۱/۳۰
ف.ص