بی کمپلکس

هذا مقام المستوحش الفرق...

بی کمپلکس

هذا مقام المستوحش الفرق...

قطعاتِ بی ادبی(٣)

چهارشنبه, ۶ فروردين ۱۳۹۳، ۰۱:۱۵ ق.ظ

ای یار غلط کردی با یارِ دگر رفتی!




۹۳/۰۱/۰۶
ف.ص

نظرات  (۶)

۰۶ فروردين ۹۳ ، ۰۱:۱۹ فانوس جزیره ...
سلام علیکم
ان شاالله که سال خوب و پر برکت و عافیت و سلامتی و عاقبت بخیری داشته باشید و ان شاالله که زیارت مکرر قبول ائمه علیه السلام قسمت و روزی شما باشد .. امسالی که ایام فاطمیه اول و آخر آن را گره زده است با آغاز و پایان جمعه اش ان شاالله با ظهور حضرت حجه گره بخورد و دلها به نور حضورش روشن شود ..
ملتمس دعای خیر شما هستم
عاقبت شما بخیر
پاسخ:
سلام
انشاالله برای شما هم..
ممنون از بلاگتون هم استفاده کردم واقعا.
دختره ی سفید تپلی صدا کلفت بی احساس خررر:))))))))
پاسخ:
:))))) الان به ذهنم رسید که من تو اون مهمونی شرکت داشتم و هیچی نگفته بودم! در حقت کم کاری کرده بودم ها! از نو خواب ببین لطفا با نقش پررنگ تری از من! با تشکر:|
ببین یجوری بود کف خونه لیز بود تو از تو اتاق همینجوری رو زمین سر خورد ی رفتی از پذیرایی رد شدی افتادی تو اون یکی اتاق!!  باباشم این وسط تورو دید :))))) یه همچین نقش پررنگی داشتی تو اون شرایط بحرانی من :))))))
پاسخ:
:)))))) یعنی نمی شد یه چهره ی معقول تری از من تو خوابت میدیدی آیا؟
والا خواب پرواز روح در واقعیت هاست :)))) هاهاها جمله رو داشتیییی؟؟  
حالا اصن عقل هیچیییی :)))) ببین چقد به زندگی من بی تفاوتی که تو خاب میشی ایننننن :-P
پاسخ:
خل:))))))
نیست تو خیلی تو خابت شان و مقام و مرتبه و جاه و جلال من رو رعایت کردی توقعم داری تازه:P
من تو خاب بحران زده بودم! میفهمییییی؟؟  :))))
پاسخ:
قبوله بابا بحران زدگیت تو سرم:))))))
خب :|||
:))))
پاسخ:
:)))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی