بی کمپلکس

هذا مقام المستوحش الفرق...

بی کمپلکس

هذا مقام المستوحش الفرق...

فانتزی(٤)

شنبه, ۲۳ فروردين ۱۳۹۳، ۰۳:۵۱ ب.ظ

وقتی تو را دوست می دارم

بارانی سبز می بارم

بارانی آبی

بارانی سرخ

بارانی از همه رنگ

از مژگانم گندم می روید

انگور

انجیر

ریحان و لیمو...

وقتی تو را دوست می دارم

ماه از من طلوع می کند

و تابستانی زاده می شود

گنجشکان مهاجر باز می آیند

و چشمه ها سرشار می شوند...

وقتی به قهوه خانه می روم

دوستانم

گمان می کنند که بوستانم...

...نزار قبانی...

۹۳/۰۱/۲۳
ف.ص

نظرات  (۳)

  
وقتی که هستی دوستت دارم ..
 وقتی که نیستی
لحظه های دوست داشتنت را مرور می کنم
خوبالااااااااا بی جنبههه :)))))
پاسخ:
فانتزیه بابا:)))
سلام، وبلاگ خوبی دارید.واقعا وبلاگ تکی داری! دوست دارم به عنوان یه کارشناس نظرتو در مورد وبلاگم بدونم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی