بی کمپلکس

هذا مقام المستوحش الفرق...

بی کمپلکس

هذا مقام المستوحش الفرق...

شوق است در جدایی و جور است در نظر!(٢)

چهارشنبه, ۱۶ بهمن ۱۳۹۲، ۰۶:۰۵ ب.ظ

سیمینِ عزیزم، جانِ دلم
مرده شور این پُست را ببرد که هروقت من کاغذ برای تو میفرستم یک ساعت بعدش کاغذ تو را به من میرساند، راستی مرده شورشان را ببرد!
...تا میتوانی درس کمتر بخوان و خودت را کمتر خسته کن و تا میتوانی بیشتر بگرد و زندگی و تفریح کن...شوهر دیوانه و عصبانی تو قربانت میرود. این درازِ لندهور که از بس دراز است، به قولِ خودت گاهی خون به مغزش نمیرسد و اختیار از دستش میرود...
تنها کاری که این روزها میکنم انتظار کشیدن کاغذ تو است. بیا و به من رحم کن.هنوز نمیتوانم باور کنم که سه پست برای من کاغذ نفرستاده باشی و خدا لعنت کند این پست را اگر آمده باشد و کاغذ تو را نیاورده باشد. نکند خرخریِ ایام کریسمس و کارتهای آن، ما را اینطور از کاغذ بی نصیب گذاشته؟ قربان سرتاپای وجودت بروم. باز هم خواهم نوشت. غلط میکنم برایت کاغذ ننویسم.
تصدقِ تو برود، بلاگردان تو- جلال

... از کتابِ نامه های سیمین دانشور و جلال آل احمد...

داستان این نامه ها این است که سیمین دانشور در سال ١٣٣١ بورس می گیرد و میرود امریکا تا در دانشگاه استنفورد در زمینه ی داستان نویسی و زیبایی شناسی درس بخواند و نُه ماه بعد هم برمیگردد وطن!


پ.ن.١: سیمین دانشور در یکی از نامه هایش به جلال می نویسد: "اکنون بگذار کمی از هم دور باشیم بعد نمی دانی در کنار هم بودن چه لذتی دارد..."
پ.ن.٢: کاش تو این جا بودی با هم خوب می شدیم اصلا...
پ.ن.٣: در راستای این که هیچ کس به ما نمی گوید درس کم تر بخوان و بیشتر بگرد و زندگی و تفریح کن؛ لذا مُرده شور من را ببرد نه پُست را!
۹۲/۱۱/۱۶
ف.ص

نظرات  (۵)

عاااااااااشقتم فائزه ( از بلاد کفر برات کاغذ می نویسم ) یادته می گفتی دختر به المان نمی دیم :))))))))
پاسخ:
بنویس، لااقل فرنگ رفتنت را از دلم دربیار:))
ادم نامه های اینارو میخونه از زندگی سیر میشه
آدمو مجبور میکنی بره این کتابَ رو بشینه بخونه.
حالا چند صفحه است؟
یه پیشنهاد، نمیشه خودت اون جاهای نکته دار و کنکوریشو برامون سوا کنی
خدا اجرت دهاد
پاسخ:
من بیشتر راه دستم عریضه نویسیه اما میخای حالا اگه خیلی عجله ایه بِده من نامتو بنویسمش:))
که چی که مثلا باز نظراتتو بستی ؟؟ :| من دیگه حرفی ندارمم

پاسخ:
باز است که!
پررو ! قبلیو میگم ! من اونجا نظر دارم !
پاسخ:
خب:))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی